Program MERGADO Fest
Na 4 stages vám přinášíme aktuální témata a praktické ukázky z oblastí PPC, SEO, AI, zbožových srovnávačů a expanze. Poskládejte si vlastní program pro každý přednáškový blok.
6. 6. 2024 | Impact Hub Brno
MERGADO stage
SKY room
ŽLUTÁ místnost
ZELENÁ místnost
Zahájení Mergado Festu
Jak připravit váš e-shop pro marketplace
Adam Funiok
Obsahem k úspěšné zákaznické cestě
Adam Ryba
Ecommerce Economics 101
Adrián Repa
Jak nepropálit peníze na biddingu a ještě na tom vydělat
Jiří Guňka
Co se děje na trhu a pro koho mohou být Marketplaces příležitostí a pro koho hrozbou?
Radek Klouda
Jak prodávat svou značku na Amazonu
David Cikánek
Přítomnost a budoucnost produktových obrázků v české e-commerce
Marek Daňko
Jak JSON/CSV exporty posunou Váš eshop na Shoptetu na vyšší level
Jiří Drážný
Prodávejte mezinárodně s Kaufland Global Marketplace, zvyšte svůj výkon a zvládněte logistiku
Simona Sumegová
Filip Drábek
Ako optimalizovať Performance Max kampane
Libor Toporcer
Jak budovat úspěšně produktové portfolio na e-shopu
Jiří Guňka
Vladimír Trevisan
Mergado Translate: jak na hromadný překlad produktů efektivně
Michal Janík
Filip Bartoš
Zákaznické recenze jako prodejní nástroj – MUST HAVE pro Tvůj byznys
Tomáš Kępa
Expanze do zahraničí: jak na analýzu trhu v roce 2024?
Milan Fiala
Optimalizujte na Profit
Tomáš David
Web / e-shop vs. psychologie
Kamil Pavlíček
Pokročilé strategie v Meta kampaních
Jan Synek
Zdeněk Pešička
Optimalizácia produktových B2B feedov
Lukáš Valek
Jak na synchronizaci a překlad mezi 2 eshopy na Shoptetu
Jiří Drážný
Pokročilá cenotvorba v Pricing Foxu
Vladimír Trevisan
Cesta za rumunským úspěchem: Příběh, který změnil naše vnímání expanze
Petr Miklík
Jak čelit e-commerce gigantům: Přehled a reakce na trh díky datům z Pricing Fox a Google Ads
Ondřej Vodehnal
Clicking Goat: jak dostat do feedu GPT či data, která v něm nejsou
Michal Janík
Začněte prodávat na Allegru s aplikací Mergado Marketplaces
Dominika Hrazdirová
Panelová diskuze: Jak reagovat na změny trhu a budovat prosperující firmu?
Libor Toporcer, Petr Miklík,
Kamil Pavlíček, Tomáš David,
Petr Bureš
Má smysl zakládat e-shop v době Marketplace?
Ladislav Chyba
MERGADO Stage
09:00 – 09:45
Jak připravit váš e-shop pro marketplace
Marketplaces jsou prostě buzzword let 2023 a 2024. Po prvotním nadšení a nezřízené naivitě můžeme konečně dát dohromady přednášku o tom, co jde a co nejde, jak můžou Marketplaces pomoci celému e-shopu a taky na co si dávat pozor – ať už jako e-shopaři, specialisti, nebo vývojáři.
Adam Funiok Linkedin
Marketplace Specialist / Pudeto
Adam Funiok je marketingový specialista, jehož hlavní náplní práce je strategie a produktová data. Již přes dekádu propaguje čisté a zdravé databáze produktů a jehož hlavním mottem je „Pomáhat zákazníkům dobře se rozhodnout na základě správných dat“.
SKY room
09:00 – 09:45
Obsahem k úspěšné zákaznické cestě
Jak tvořit a využít obsah v rámci celé cesty zákazníka – jak ho dostat na web, prodat mu a udržet ho. V boji s giganty trhu se nedá bojovat rozpočtem, ale dá se bojovat kvalitním brandem a silným obsahem. Povíme si jak se odlišit díky informacím, které se zákazníky sdílíte, od reklam a zbožáků po košík a mailing.
Adam Ryba Linkedin
CMO / mime digital
S 8 lety v digitálu a mnoha spokojenými klienty nyní využívám své zkušenosti, jako MD mime marketing a CMO mime digital k vybudování kvalitního marketingového týmu a silné značky na e-commerce trhu. Ke každému klientovi přistupuji individuálně s kvalitní strategií. Hledáme silné stránky klientů a s těmi se probouráváme dírami na trhu.
ŽLUTÁ místnost
09:00 – 09:45
Ecommerce Economics 101
Riadenie kampaní na ROAS alebo PNO už nedáva zmysel. Pochopte ako funguje ekonomika ecommerce podnikania, akú cenu má pre vás akvizícia nových zákazníkov, aké je optimálne PNO a kedy začať škálovať e-shop a na akých kanáloch. Žiadne teórie, ktoré sú v praxi iba ťažko merateľné, ale praktické návody a Google tabuľky, ktoré vám ukážu neskreslené dáta a skutočný obraz ziskovosti vášho online podnikania.
Adrián Repa Linkedin
Head of Performance / MONDAYS s.r.o.
Adrián je expert na Google Ads, analytiku a financie najmä pre ecommerce. Už od 15 rokov sa venuje tomuto sektoru, kde uplatňuje svoje ekonomické vzdelanie na pomoc menším a stredným eshopom. Radí im, ako efektívne spravovať financie a marketing, aby dosiahli zisk a nárasť tržieb bez rizika krachu. V agentúre Mondays vedie oddelenie Performance Marketing pre ecommerce klientov, kde nastavuje účinné marketingové stratégie a finančné plány pre ich rast a úspech.
ZELENÁ místnost
09:00 – 09:45
Jak nepropálit peníze na biddingu a ještě na tom vydělat
Začít s biddingem Heurece a Zboží.cz je jednoduché, ale stejně tak je jednoduché nechat vyletět kredit/peníze komínem. Proto si projdeme klasické příčiny proč se tak děje a taky si ukážeme co se dál hodí vědět. Odnesete si tak seznam jednoduchých kroků co si zkontrolovat pokud už biddujete a čemu se vyhnout pokud třeba začínáte.
Jiří Guňka Linkedin
Managing director / Bidding Fox technologies, s. r. o
Jirka má 10 letou praxi ze světa e‑commerce. Nejdříve působil jako konzultant v marketingové agentuře BESTETO. Je odborníkem na bidding, který školí v rámci Mergado Academy. Kromě školení pracuje na rozvoji produktů firmy Bidding Fox a Feed Image Editor.
MERGADO Stage
10:00 – 10:45
Co se děje na trhu a pro koho mohou být Marketplaces příležitostí a pro koho hrozbou?
Shrneme současný stav a očekávaný vývoj v oblasti online tržišť.
Podíváme se na některá čísla CZ a SK klientů BaseLinker CZ a SK.
Zamyslíme se nad tím, pro koho mohou být tržiště příležitostí a pro koho hrozbou.
Nakonec pohovoříme o výhodách a nevýhodách vstupu na tržiště vs. expanze přes vlastní webshop.
Radek Klouda Linkedin
CEO CEE / BaseLinker
Radek Klouda má na starosti rozvoj platformy BaseLinker v ČR, na Slovensku a na dalších trzích a velkou radost mu pokaždé udělá spokojený klient.
Radek si prošel několika korporacemi i startupy a snaží se z obou odlišných prostředí použít v současném businessu to nejlepší.
K e-commerce se Radek dostal v CitiGroup, kde rozjížděl akvizice startupů i velkých e-commerce hráčů v EMEA a od té doby se e-commerce stal jeho srdcovou záležitostí. Vedením několika dalších projektů získal cenné zkušenosti v oblasti B2B a B2C a dostal se k inspirativním ikonám nejen českého businessu.
MERGADO Stage
11:00 – 11:45
Prodávejte mezinárodně s Kaufland Global Marketplace, zvyšte svůj výkon a zvládněte logistiku
Simona a Filip vám prozradí exkluzivní strategie a osvědčené techniky, které vám pomohou nejen překonat konkurenci na globálním trhu Kaufland, ale také optimalizovat vaši výkonnost pomocí různých přístupů. Ponořte se do světa našich tržišť, od Kaufland.sk na Slovensku přes Kaufland.cz v České republice až po Kaufland.de v Německu. Zjistěte nejen, jak můžete snadno rozšířit svůj prodejní záběr v rámci ekosystému Kaufland Global Marketplace, ale také získejte přehled o naší efektivní službě Fulfillment. Tento exkluzivní pohled přináší konkrétní kroky a doporučení, jak úspěšně začít, přesvědčivě prodávat a dobýt nové cílové skupiny.
Simona Sumegova Linkedin
Kaufland
Simona pracuje ve společnosti Kaufland Global Marketplace jako manažerka mezinárodního prodeje pro český a slovenský trh. Své odborné znalosti v oblasti elektronického obchodování a obchodního modelu tržiště prokázala již ve svých předchozích pracovních zkušenostech. Pro Kaufland Global Marketplace Simona získává nové prodejce z České republiky a Slovenska pro tržiště Kaufland.de, Kaufland.cz a Kaufland.sk a zároveň podporuje a optimalizuje výkon stávajících partnerů.
Filip Drábek Linkedin
Kaufland
Filip pracuje v mezinárodním týmu akvizice nových prodejců ve společnosti Kaufland Global Marketplace. Své několikaleté zkušenosti na pozici B2B Sales Managera získal jako vystudovaný novinář především ve slovenských médiích se zaměřením na nativní marketing, ale také na berlínské startupové scéně. V Kaufland Global Marketplace se věnuje akvizici nových prodejců a také pomáhá stávajícím prodejcům nastartovat jejich prodej.
MERGADO Stage
12:00 – 12:45
Zákaznické recenze jako prodejní nástroj – MUST HAVE pro Tvůj byznys
Fenomén sociálního důkazu (social proof) v podobě autentických recenzí od stávajících klientů.
Probereme proč začít sbírat recenze od Vašich klientů a jak využít jejich potenciál na 100 %. Ukážeme si metody, jak zvýšit konverzi na e-shopu či v kamenné prodejně a snížit náklady na reklamu v Google a Microsoft Ads díky autentickým transakčním recenzím od Vašich zákazníků.
On-line hodnocení Vašeho obchodu a produktové recenze nebo recenze vašich služeb zobrazené ve formě „zlatých hvězdiček“ na webu ovlivňují rozhodovací proces zákazníka a marketingové KPI, a proto je tak důležité je shromažďovat, prezentovat a propojit s Google nebo MS Bing.
Proč vůbec shromažďovat recenze produktů a hodnocení Vašeho e-shopu? Recenze vám pomohou získat nové klienty a udržet si loajalitu těchto stávajících. 92 % zákazníků si před nákupem přečte online recenze! 72 % zákazníků důvěřuje značce s pozitivními recenzemi, i když o ní slyší poprvé.
Poskytněte sociální důkaz (social proof) svým budoucím i stávajícím zákazníkům ve formě svědectví a recenzí.
Tomáš Kępa Linkedin
CEO / Spolehlive recenze
15 let zkušeností v marketingu. V oblasti e‑commerce působí již 6 let.
Specializuje se na strategie získávání hodnocení spotřebitelů.
Pomáhá firmám získat autentická hodnocení zboží a obchodu, což je momentálně nejžádanější funkce v PLA a textových reklamách na Google, která zvyšuje konverzi až o 15 %. Na českém trhu působí už 12 let.
Sky room
14:15 – 15:00
Optimalizácia produktových B2B feedov
Konkrétne príklady a ukážky napájania eshopov z B2B systémami a účtovnými systémami.
Lukáš Valek
Marketing manager / KAPA Studio
Už viac ako 10 rokov pôsobím v e-commerce. Začínal som ako web developer, neskôr marketingový špecialista a podnikateľ. Ako zakladateľ svojej vlastnej firmy som si prešiel prakticky všetkými pozíciami, ktoré súvisia s online marketingom. Práve vďaka znalostiam z jednotlivých pozícii som prišiel na to, že pre úspešné podnikanie sú najcennejšie dáta a ich správne vyhodnotenie.
MERGADO Stage
15:15 – 16:00
Cesta za rumunským úspěchem: Příběh, který změnil naše vnímání expanze
Workshop kde se vytvoří zevrubná výstavba synchronizace Shoptet : Shoptet včetně strojových překladů, tvorby synchronizace kategorií, namapování kurzů a přepočty.
Na co myslet a jak si ušetřit život.
Petr Miklík Linkedin
Grizly
Marketingový ředitel v Grizly s 16letou zkušeností v marketingu, z toho 8 let v ecommerce. Marketing vnímá v širším kontextu, snaží se ho propojovat s dalšími odděleními ve firmě. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací ve Zlíně, poté prošel odvětvími motorsportu a gamingu.
MERGADO Stage
16:15 – 17:00
Jak reagovat na změny trhu a budovat prosperující firmu?
Panelová diskuze:
Libor Toporcer, Petr Miklík,
Kamil Pavlíček, Tomáš David,
Petr Bureš
SKY room
10:00 – 10:45
Jak prodávat svou značku na Amazonu
V roce 2023 jsme zastupovali 36 různých značek z 30 kategorií a prodali za desítky milionů eur. Máme hotový podrobný checklist, který určuje, kdy a jaký produkt má šanci uspět. Pro značky, které to skutečně zajímá, můžu tento seznam projít bod po bodu a pomoci jim pochopit, zda má smysl spojovat svou značku s Amazonem.
David Cikánek Linkedin
Head of Sales / EXPANDO
David Cikánek je členem týmu EXPANDO a vášnivým odborníkem na marketplaces. Jeho práce spočívá zejména v identifikaci příležitostí k růstu na marketplaces a minimalizaci rizik. EXPANDO zastupuje prodejce na platformách jako je Amazon a další online tržiště. Loni prodalo více než 7 milionů kusů zboží prostřednictvím tržišť, zejména na Amazonu.
SKY room
11:00 – 11:45
Ako optimalizovať Performance Max kampane
Praktické tipy ako sa pozerať na výkonnosť P-Max kampaní a ako pristupovať k optimalizácií.
Libor Toporcer Linkedin
Strategy director & Co-Founder / Invelity
Libor má 8leté zkušenosti v digitálu, díky kterým vám ukáže, že online inzerce už dávno není jen o Google reklamě. Pomáhá se strategickým plánováním klientských projektů a se správou širokého spektra reklamních nástrojů, abyste z nich na trhu vytěžili maximum.
SKY room
12:00 – 12:45
Expanze do zahraničí: jak na analýzu trhu v roce 2024?
Tato přednáška se věnuje využívání bezplatných metod analýzy trhu pro zahraniční expanzi. Nemusíte utrácet tisíce eur za statistické nástroje či drahé kvantitativní průzkumy, abyste se dostali ke klíčovým datům o daném trhu. Během mé přednášky popíšu krok za krokem, jak analyzuji obchodní potenciál, nutnou výši rozpočtu, očekávání zákazníků od produktu či služby, a jaké prodejní argumenty budou na cílovém trhu nejlépe fungovat.
Milan Fiala Linkedin
Founder / going.international s.r.o.
Jmenuji se Milan Fiala a věnuji se digitálnímu marketingu a expanzi do zahraničí. V oboru se pohybuji od roku 2015 a od té doby jsem si prošel pozicemi stážisty, specialisty, konzultanta, školitele, manažera i freelancera. V agentuře eVisions Advertising jsem vybudoval tým zaměřený na digitální expanzi do DACH regionu. Momentálně mě nejvíce baví předávat mé zkušenosti – jsem certifikovaným Google trenérem pro export. Pravidelně přednáším, mimo jiné pro CzechTrade i německou hospodářskou komoru. I nadále pomáhám mým klientům (e-shopy i b2b společnosti) s expanzí do zahraničí a optimalizací webů, a to pomocí konzultací, expanzních analýz, lokalizačních analýz i dlouhodobé projektové práce.
Mergado stage
14:15 – 15:00
Pokročilé strategie v Meta kampaních
Využijte své investice do reklam na Facebooku a Instagramu opravdu na maximum. Naučte se třeba, jak identifikovat optimální výši nabídek nebo jak celý účet co nejvíce automatizovat. Po přednášce získáte odkaz na ucelený e-book.
Jan Synek Linkedin
Paid Advertising specialist / Taste
Honza po 4 letech v Alza.cz jsem se posunul do agentury hledat nové výzvy. Nejvíce si rozumím s Google a Facebook Ads. Rád ale využívám vše, co u klienta funguje.
Zdeněk Pešička Linkedin
PPC & Social Ads Specialist / Taste
Zdeněk je ambasadorem AI ve společnosti Taste. Na práci PA specialisty oceňuje především přesah do nejrůznějších odvětví, dynamiku prostředí, možnost neustálého rozvoje a kombinaci technického, kreativního a strategického uvažování.
SKY room
15:15 – 16:00
Jak čelit e-commerce gigantům: Přehled a reakce na trh díky datům z Pricing Fox a Google Ads
Zaměříme se na využití pokročilých datových analýz z Pricing Fox a statistik aukcí z Google Ads pro hlubší porozumění dynamice trhu e-commerce. Probereme, jak tyto nástroje umožňují nejen získat přehled o faktorech ovlivňujících segment e-shopů, ale také jak na tyto informace efektivně reagovat. Přednáška nabídne strategie pro boj proti konkurenci, včetně velkých hráčů jako Temu a Allegro, prostřednictvím inteligentního využití dat a pochopení reálných nákladů a ziskovosti.
Ondřej Vodehnal Linkedin
CTO / Filipesmedia
Ondřej, CTO a spoluzakladatel marketingové agentury Filipesmedia, má na starosti technický vývoj a nejsložitější klienty v agentuře. Za 8 let praxe mu prošlo „rukama“ nad 350 e-shopů a momentálně má na starosti kromě řízení agentury Filipesmedia s 80 klienty a jeji technický vývoj i cca „svých“ 10 e-commerce projektů z řad klientů Filipesmeda – převážně v ČR a na Slovensku, ale i za hranicemi a mimo Evropu. Díky svým zkušenostem s klienty řeší nejen marketing, ale i businessovou a produktovou část. I díky tomu tvoří nové konkurenceschopné strategie v reakci na vývoj trhu. V posledním roce se specializuje na „léčbu“ eshopů, které mají velké problémy s konkurencí velkých hráčů. V práci si zakládá na precizním vyhodnocování dat, protože jak sám říká: „Bez dobré datové analytiky je to jako jezdit na kole se zavázanýma očima. Možná pojedete, ale bude to hodně bolet.“ 🙂
SKY room
16:15 – 16:45
Má smysl zakládat e-shop v době Marketplace?
Jaká je šance proniknout na digitální trh v době rostoucího vlivu Marketplace platforem typu Allegro, Kaufland a další? Jaké jsou hrozby pro začínající e-shopáře a jaké jsou naopak šance, kterých se chopit? Má vůbec smysl se v dnešní době snažit uživit online? Přednáška určená pro začínající podnikatele v online podnikání, kteří váhají nad investicí času a financí do vykročení do světa online businessu.
Ladislav Chyba Linkedin
Marketingová specialista
Táta, markeťák, eshopář, musher … Žiju rychleji a učím se ze svých chyb. Raději vím o všem něco, než o něčem všechno. Je to nezbytná vlastnost pro začínající eshopáře.
SKY room
16:15 – 17:00
Jak využít a „zneužít Mergado“
Pojďme se podívat na stále ještě ne hojně používané možnosti, jak použít Mergado. Chcete znát jaké povolání pan Mergado umí zastat?
Mergado jako rosnička
Mergado jako konvertor
Mergado jako designér
Mergado jako ceno tvůrce
Mergado jako sezónní bůh
Mergado jako štítkovač
Mergado jako copywriter
A spolu si tyto role představíme a ukážeme 🙂
Jiří Drážný Linkedin
Freelancer
Jsem zlatým partnerem MERGADA. Zkušenosti jsem nabíral v high-tech i agenturním prostředí stejně jako mezi developery. Ze světa korporátu jsem se vrátil zpět do e-commerce sféry, ve které pracuji jako freelancer. Mojí hlavní specializací jsou datové migrace, feedové synchronizace, repricing, biddingové strategie a napojení dodavatelských feedů.
ŽLUTÁ místnost
10:00 – 10:45
Přítomnost a budoucnost produktových obrázků v české e-commerce
Díky pokroku AI technologiím za poslední období jsme svědky řady inovací, které adresují tradiční problémy spojené s editací produktových obrázků. Nikdy nebylo snažší vylepšit kvalitu obrázků, odstranit pozadí nebo vodoznaky nebo tvořit jedinečné kreativy. Navzdory tomu data ukazují, že trendem v prostředí české e-commerce je spíš zhoršování stavu produktových obrázků. Proč tomu tak je? Pojďme se společně podívat, jak se za poslední rok změnila kvalita produktových obrázků u e-shopů a kam se posunuli možnosti využití AI nástrojů pro jejich zlepšení.
Marek Daňko Linkedin
Feed Image Editor technologies, s.r.o.
Marek Daňko je Product Owner ve Feed Image Editoru, kde řídí vývoj produktů pro optimalizaci produktových obrázků v oblasti e-commerce. Do jeho kompetence také spadá komunikace s klienty a vzdělávání marketérů a majitelů e-shopů v oblasti image marketingu prostřednictvím online školení a individuálních konzultací.
ŽLUTÁ místnost
11:00 – 11:45
Jak budovat úspěšně produktové portfolio na e-shopu
E-shop přeplněný produkty, které si žijí svým životem a když už, tak všem se dostává stejná péče. Je vám to povědomé? Tak přijďte. Společně se podíváme na to, jaké produkty jsou tahouny a které odstřihnout. Pomocí živé ukázky takové produkty najdeme a projdeme si, jaké jsou jejich nejčastější problémy. Vy tak budete vědět jak na to u vás.
Vladimír Trevisan Linkedin
Ředitel / Rigoro technologies, s. r. o.
Vladimír Trevisan má více než 10 let zkušeností s daty v e‑commerce. Mezi jeho odborné certifikace patří specialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a dalšími.
Jiří Guňka Linkedin
Managing director / Bidding Fox technologies, s.r.o.
Jirka má 10 letou praxi ze světa e‑commerce. Nejdříve působil
jako konzultant v marketingové agentuře BESTETO. Je odborníkem na
bidding, který školí v rámci Mergado Academy. Kromě školení pracuje na
rozvoji produktů firmy Bidding Fox a Feed Image Editor.
ŽLUTÁ místnost
12:00 – 12:45
Optimalizujte na Profit
Jak používáme Mergado pro optimalizaci na zisk
Podělíme se s vámi o to, jak můžete vaše PPC kampaně optimalizovat na profit a proč moderní přístupy PPC agentur nechávají na stole ušlý zisk. Naučíme vás, jak si můžete odemknout další data pro správu vašich Google Ads kampaní (lead-sell a cross-sell sloupce), která vám pomůžou odhalit skutečné vítěze ve vaší inzerci. Ukážeme vám, jak pomocí Mergada dostat do kampaní informace o zisku a jak Googlu pomocí nástroje Profitlink dát ta správná data, aby pro vás optimalizoval automatizovaně.
Tomáš David Linkedin
CEO / datanimals
Tomáš David založil a vede výkonnostní agenturu datanimals, která se zabývá pokročilou správou PPC kampaní a datovou analytikou. Za více jak 15 let má na mnoha klientech ověřené, že správná data přinášejí peníze.
ŽLUTÁ místnost
14:15 – 15:00
Jak na synchronizaci a překlad mezi 2 eshopy na Shoptetu
Na tomto workshopu si ukážeme, jak vytvořit a synchronizovat vaše 2 eshopy na platformě Shoptet, aneb „Celý proces vyklikání ve sprintu“.
Začneme tím, jaký export vybrat, jeho namapomování do Mergada a skončíme s nastavením automatického importu v Shoptetu u podřízeném eshopu.
Čeká Vás praktická ukázka toho, jak synchronizovat ceny a jak je přepočítat kurzem.
Řekneme si, na co si dát pozor při vytvoření karty tak, aby fungovala synchronizace skladů.
Vytvoříme produktové překlady pomocí Mergado Translate.
Vysvětlíme si, proč si dát pozor na akční ceny, zda jsou varianty problém a jak na ně, jak pracovat s příznaky a co je u nich důležité.
Jiří Drážný Linkedin
Marketingový konzultant / D2 Solutions s.r.o.
V oblasti on-line marketingu se pohybuji od roku 2010. Cenné zkušenosti jsem nasbíral v digitální agentuře, kde jsem se staral o klienty s e-shopy. Specializuji se na platformu Shoptet, v rámci které jsem schopný Vám zajistit vše od A do Z. Primárně však realizuji datové migrace a napojování dodavatelských feedů s maximálním využitím Mergada a jeho aplikací.
ŽLUTÁ místnost
15:15 – 16:00
Clicking Goat: jak dostat do feedu GPT či data, která v něm nejsou
Workshop pro šikuly a datové bastlíře. Ukážeme si, jak dostat do feedu chybějící produktové informace z katalogu Icecat, data o hledanosti či CPC z Skliku, zapojit do práce GPT a další vychytávky.
Workshop ocení marketingoví specialisté či pracovníci e-shopů, kterým se nechce spravovat tisíce položek ručně. Kteří se nebojí hromadně vylepšit datové feedy pro e-shopy a kampaně.
Michal Janík Linkedin
Ředitel / Mergado
Michal je zakladatel Mergada a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích.
ŽLUTÁ místnost
16:15 – 17:00
Jak zpracovat v MERGADO Editoru (skoro) každý formát
Společně se podíváme, jak funguje převod dat mezi formáty – tzv. Převodník. Představím vám, jaké jsou jeho výhody i limity. A také se dozvíte, jak do MERGADO Editoru nahrát formát, který ještě nezná. V samotném závěru se zaměříme na informace, kam aktuálně směřuje vývoj MERGADO Editoru.
Leoš Humpolík
Product Owner / MERGADO
E-commerce a datovému managementu se věnuji víc než 15 let. Nejprve jsem se soustředil na e-shopy na míru a aktuálně už druhý rok působím jako produktový specialista MERGADO Editoru.
ZELENÁ místnost
10:00 – 10:45
Jak JSON/CSV exporty posunou Váš eshop na Shoptetu na vyšší level
Ukážeme si, co vše je v Shoptetu (ne)možné.
Mnohdy stačí málo – dobrý nápad, kvalitní data a šikovný kodér – a kouzla jsou hotová 🙂
Nastíníme si nové možnosti v Shoptetu a ukážeme si realizace projektů.
– Unikátní model příplatkových služeb k produktům
– Provázání produktů a blogových článků
– Falešné varianty (tooltipy, změny fotek)
– Unikátní systém přebarvení eshopu podle barvy zboží
a další zajímavé realizace.
Jiří Drážný Linkedin
Marketingový konzultant / D2 Solutions s.r.o.
V oblasti on-line marketingu se pohybuji od roku 2010. Cenné zkušenosti jsem nasbíral v digitální agentuře, kde jsem se staral o klienty s e-shopy. Specializuji se na platformu Shoptet, v rámci které jsem schopný Vám zajistit vše od A do Z. Primárně však realizuji datové migrace a napojování dodavatelských feedů s maximálním využitím Mergada a jeho aplikací.
ZELENÁ místnost
11:00 – 11:45
Mergado Translate: jak na hromadný překlad produktů efektivně
Hromadně pomocí DeepL či Google Translate umí produkty překládat Mergado Translate. Tím pomáhá při expanzi e-shopu. Jak přes stránky e-shopu, tak v marketplaces či reklamních systémech. Ukážeme si nejčastější trable při hromadných překladech, fígle pro zefektivnění práce.
Workshop bude užitečný pro pracovníky e-shopů, kteří expandují mimo Českou republiku či freelancery a pracovníky agentur.
Filip Bartoš
Vývoj & šikula / Mergado
Michal Janík Linkedin
Ředitel / Mergado
Michal je zakladatel Mergada a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích. Podílí se také na vývoji aplikace Mergado Translate, kterou má pod palcem developer Filip Bartoš. Společně představí vychytávky a novinky této appky poprvé i na Mergado Festu 2024.
ZELENÁ místnost
12:00 – 12:45
Web / e-shop vs. psychologie
O propojení marketingu a psychologie snad již dnes nikdo nepochybuje. V rámci přednášky si ukážeme klíčové poznatky psychologie, které můžete téměř okamžitě využít pro rozvoj svého webu či e-shopu a chytře pomoct zvýšení jeho konverzního poměru. Součástí přednášky je také doporučení na nástroje a metody, které si můžete vyzkoušet sami, pokud to se svým projektem myslíte opravdu vážně. Na závěr jako bonus nechybí praktický check-list, abyste po jeho splnění mohli mít čisté svědomí, že pro svůj web a business děláte z pohledu psychologie maximum.
Kamil Pavlíček Linkedin
CEO & owner / UNIFER – design & digital agency
Za více než 12 let v marketingu poznal již leccos – od korporátu, přes start-upy až po agenturní život, který mu sedí nejlépe. Za svoje hlavní disciplíny považuje strategický marketing a branding. Jeho agentura UNIFER se zaměřuje na UX a grafický design, tvorbu webů i marketingová řešení na míru.
ZELENÁ místnost
14:15 – 15:00
Pokročilá cenotvorba v Pricing Foxu
Strategie zvedání marže
* Zdražení produktů, kde jsme jako jediní skladem.
* Zdražení produktů, kde jsme o 10 a více procent pod konkurencí – cena nejlevnějšího konkurenta mínus jedno procento.
* Zdražení produktů, kde dochází skladové zásoby, například 2 a méně kusů.
* Zlevnění produktů, které potřebujeme vyprodat?
Vladimír Trevisan Linkedin
Ředitel / Rigoro technologies, s.r.o
Vladimír Trevisan má více než 10 let zkušeností s daty v e‑commerce. Mezi jeho odborné certifikace patří specialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a dalšími.
ZELENÁ místnost
15:15 – 16:00
Začněte prodávat na Allegru s aplikací Mergado Marketplaces
Rozhodli jste se využít prodejní potenciál Allegra, ale nevíte, jak začít? Své produktové nabídky zvládnete na marketplace nahrát snadno a rychle s aplikací Mergado Marketplaces. Na tomto workshopu si vysvětlíme její využití speciálně pro Allegro marketplace a ukážeme si řešení těch nejčastějších problémů, se kterými se uživatelé často potýkají.
Dominika Hrazdírová Linkedin
Produktový špecialista / Mergado
Dominika je produktovou specialistkou pro aplikaci Mergado Marketplaces. E‑commercí se zabývá přes 3 roky a v Mergadu je hlavním odborníkem na téma online tržišť.
ZELENÁ místnost
16:15 – 17:00
Novinky v aplikacích Blending Bull, Clicking Goat, PPC Wolf, Scraping Camel
Vysvětlím vám nové, velmi šikovné funkce aplikací Blending Bull, Clicking Goat, PPC Wolf a Scraping Camel za rok 2023. Jejich základní představení, které znáte z release notes, doplním o informace, k čemu tyto vychytávky využijete, proč vznikly a naznačím jejich vývoj v nadcházejících měsících. Budeme mít také čas na dotazy a diskuzi.
Michal Janík Linkedin
Ředitel / MERGADO
Michal je zakladatel MERGADA a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích.