Na Mergado Festu si každý najde, co ho zajímá.

Program Mergado Fest

Na 4 stages vám přinášíme aktuální témata a praktické ukázky z oblastí PPC, SEO, AI, zbožových srovnávačů a expanze. Poskládejte si vlastní program pro každý přednáškový blok.

5. 6. 2025 | Impact Hub Brno

MERGADO stage

SKY room

ŽLUTÁ místnost

ČERVENÁ místnost

8:40
Registrace
9:10

Zahájení Mergado Festu

9:30
9:30
9:30
9:30

Branding k výkonu: cesta k neomezenému rozpočtu do reklamy

Tomáš David

Ako vyťažiť čo najviac z Google Ads s použitím Mergada?

Adam Cagala

Jak vyhodnotit brandovou kampaň – inkrementální experiment

Adam Šilhan

Využijte data k maximálnímu výkonu vašich PPC kampaní!

Michal Janík
Daniel Jirásek
10:30
10:30
10:30
10:30

Segmentovanie shopping kampaní → najrýchlejšia cesta k vyškálovaniu účtu na dvojnásobné obraty

Lukáš Hvizdoš

Jak tvořit kreativu, která prodává. Od analýzy po vyhodnocení.

Tracy Azubuike

Pokročilá produktová analytika s BigQuery a AI – Od košíku po zásoby

Štěpán Růža
Ondřej Švec

Lepšie produktové obrázky, vyššie predaje: Ako vizuály ovplyvňujú CTR a konverzie

Marek Daňko
11:30
11:30
11:30
11:30

E-shopový restart: Změna platformy bez nočních můr a vyhořelého týmu

Robin Navrátil

Trojka na trhu: Jak se odlišit ve světě zbožových srovnávačů a co to znamená pro váš e-shop

Lucie Steffková

Cena jako nejdůležitější faktor úspěchu? Jak zaujmout zákazníka ale neztratit zisk?

Renáta Milecová
Vladimír Trevisan

PPC reklama, která se opravdu zaplatí: Jak a proč optimalizovat na marži?

Tomáš Hruzík
12:10
Pauza na oběd
13:45
13:45
13:45
13:45

Ako pristupovať k A/B testingu v PPC

Libor Toporcer

Shopping asistenti v e-commerce

Roman Dušek

Ako zahrnúť externé faktory do vaších kampaní a posunúť ich o level vyššie

Andrej Grajciar
Marián Laššák

Marketplace terapie (pro pokročilé)

Adam Funiok
14:45
14:45
14:45
14:45

Datově řízené PPC: Optimalizujte, škálujte a zvyšujte zisk pomocí Bidding/Pricing Foxu a Mergada

Ondřej Vodehnal

Jak restartovat PPC kampaně a najít skrytý potenciál?

Anna Bláhová
Jakub Huml

Proč by PPCčkaři neměli investovat do retenčních kampaní?

Daniel Kvíčala

Nejčastější chyby při listování produktů na Allegro

Mirek Havránek
15:45
15:45
15:45
15:45

Jak najít pozici na trhu, kde konkurují zaběhlí hráči, nadnárodní korporace a levná tržiště?

Petr Bureš
Michal Kempa

Bidding, když potřebuji zatáhnout za brzdu i šlápnout na plyn

Jiří Guňka

Varianty produktu (velikosti, barvy, atd.) nejen z pohledu Mergado Editoru.

Petr Mindl

Co ovlivňuje kampaně a jak to mít pod kontrolou

Jan Janoušek
Tomáš Barták
16:45
16:45
16:45
16:45

Rozhovor na téma Networking

Petra Krištof
17:30
Afterparty